2006 - En kort summering

Nyårsafton brukar innebära tid att summera året som gått. Detta har hänt (utan inbördes ordning). Gick sista terminen i skolan. Förlåt miljön och mina medmänniskor för mitt dagliga bilpendlande under den perioden…men det var så skönt att köra bil. Till sista tentan råkade jag köra på en annan bil, lite jobbigt. Men den dagen log värden mot mig och det hela slutade med att föraren av den påkörda bilen önskade mig lycka till på tentan innan jag körde vidare. Sålde lägenheten i Solna, lite vemodigt för den var så supersnygg efter renoveringen. Efter min examen tog vi cabben och for på bilsemester i Europa (ffa Frankrike). Började jobba. Agilityträningen med hunden har gått bra. Gifte oss på Arlanda. Var i Venezuela. Nya vänner har tillkommit under året, andra har fallit bort. Har hänt massor med andra roliga saker också.

 

Nästa år kommer bloggen eventuellt att innehålla mer bilder. Min julklappskamera Olympus E330 kom i veckan, den är hur bra som helst! Nu gäller det bara för mig att lära mig alla funktioner.

  

Kommentarer
Postat av: Kim

Gott nytt år Samuel (eller Amanda ;))
Jag läser som du förstår din blogg med största intresse, varje gång den uppdateras :-)

Jag tänkte fråga vad det var för kamera du fick, men sen när du nu talade om det så kan jag ju bara säga: Good choice! Jag har en Olympus E500, så, samma familj.

Let's meet!

2007-01-02 @ 10:14:03
Postat av: Anonym

Gott nytt år!! Hoppas du hade det mysigt o petter slapp jobba...

2007-01-02 @ 14:51:36
Postat av: Anonym

Läste om passen.. Du behöver inte betala har jag förståt , bara du lämnar inte det gamla.. Det missade jag o betala 420 kr i onödan... yasmine
Ps det var jag som skrev nyss

2007-01-02 @ 14:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback