Extraktion av övertal

Jobbade halv dag igår, som jag vanligen gör på fredagar. Fredagar är oftast väldigt sköna dagar. Sedan gick jag och hunden en lång tur i snön. Hon är mycket road av snö. Det skulle komma en kvinna och kolla på bilen så jag var tvungen att sopa bort all snö från den. Jag är inte road av snö (just nu). 

Jag har sedan en tid tillbaka haft en övertal regio 28. Det erupterade för några år sedan, observerades på rtg redan 1996. Den senaste tiden har jag haft återkommande värk som kommit då och då varför nu beslut om ex fattades. Lånade hem lite saker från min arbetsplats och instruerade sambon. Inj Xyl-Adr. (Fy vad LA smakar illa!) Ex med hävel och tång, komplkationsfritt. Postex omhändertagande. Mycket nöjd med extraktionen, sambon skötte sig utmärkt! Och oj vad sött övertalet såg ut, har sparat det i en liten burk.

Ikväll kommer lite folk (2 st) för att umgås, ska bli trevligt. Får se vad vi lagar för mat. Nu ska jag äta paj med äpplen som lagades här hemma igår (inte av mig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback