Mensa, vilket otrevligt ord!

Gjorde ett provtest på Mensas hemsida. Usch vad det var tråkigt... Satt i drygt elva minuter (och tittade på Dr. Phil samtidigt).

Här följer mitt resultat:
"Resultat Du fick totalt 16 rätt av 18 möjliga! Du slutförde testet på 11 minuter och 20 sekunder. Har du klarat sexton kan du säkert bearbeta de två kvarvarande poängen och hämta hem full pott. Försök igen."

Jag försökte inte igen, det är ju helt våldsamt trist! Vet inte ens varför jag gjorde det där provtestet. Kanske för att se om jag blivit smartare än alla andra ännu, det hade jag uppenbarligen inte...tror jag (vet inte hur många rätt det är normalt att ha, och jag orkar inte bry mig heller, fruktansvärt trist är det iaf att klura ut var prickarna hamnar på nästföljande bild i serien...).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback