Svensexa och Prada

Igår var det svensexa, på vårt vis. Emma reste hit, vi lagade lunch (som vi mumsade i oss runt fem) sen kollade vi på Landet runt, spelade lite PS2 och hängde. Efter det gick vi en sväng till kyrkogården och tittade på alla tända ljus. Det var vackert. Gick och handlade, lagade middag och åt, då var klockan kring elva. Sen kollade vi lite på tv och somnade. Man skulle kunna tycka att svensexan var lite tam om man jämför med var jag misstänker är standard, men jag är väldigt nöjd!

Idag har vi bytt till vinterdäck på en av bilarna, one down one to go...

Var på bio idag, såg Djävulen bär Prada. Mycket bra film. Funderade ett tag på om jag skulle ta jackan från Prada på mig bara för att passa till filmen, kom fram till att den nog var för kall. Blev väldigt sugen på att åka till Paris igen, får se om det går att få till en liten resa på vårkanten.

(Jag tycker inte att ordet bord är otrevligt, trots att mensa betyder bord på latin...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback