Embossning och värktabletter

Besökte för någon dag sedan Panduro igen, denna gång en annan butik med mycket trevligare personal. Köpte saker till inbjudningkort, dyrt blev det. Dock måste jag uttrycka min bestörtning över att de har som regel att ta betalt för instruktionsböcker. Om man aldrig har embossat i hela sitt liv så är det inte helt lätt att veta hur man gör med embossning. Dock så hade den trevliga människan i butiken hjärta nog att faktiskt bjuda på 19,50:- som instruktionerna egentligen kostade. Det var verkligen vänligt! Panduro i Solna gillar jag! Dock var det kanske aningens skralt sortiment...

Har i tre dagar haft ont i kroppen. Värk i flertalet muskelgrupper och hängighet har präglat min tillvaro. Knaprat tabletter och jobbat på som vanligt, kanske inte en optimal lösning men så fick det bli ändå. Hade nog inte klarat denna vecka utan Ipren och Panodil (även om jag tycker bättre om Voltaren men vi hade slut på dessa hemma).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback