Helgen och vantar

Helgen som just passerat var trevlig! I fredags var vi ute och firade att det var fredag. En stor del av förmiddagen efterföljande dag spenderades i sängen, låg och lyssnade på radio. Naturmorgon är egentligen ett helt onödigt program men ack så trevligt! Senare under lördagen åkte vi till Stockholm shoppade en riktigt snygg kostym till en mycket viktig begivenhet. Kostymen var inte till mig. Försökte äta middag ute, det var lättare sagt än gjort. Att få tag på ett bord visade sig inte helt enkelt. På ett ställe där vi fick bord direkt fick vi inte någon meny och ingen bra service så vi gick efter ett tag. På kvällen var vi på Oscarsteatern och kollade på Singin' in the rain. Var inte direkt dålig men liksom lite seg och händelselös. I söndags snyggades en av bilarna till, den ser riktigt fin ut nu. Nu kanske vi kan bli av med den.

Igår hade jag så ont i huvudet att jag funderade på att gå hem från jobbet, illa mådde jag också.

Tisdag idag, oj vad det är kallt! Letade efter ett par vantar innan jag cyklade men hittade inga. Vad är det med vantar? De går sönder, de tappas bort eller så råkar man ta i något äckligt så man blir tvungen att kasta dem (hände mig förra vintern).

Imorgon börjar jag läsa franska. Ska bli roligt men jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback