Ljusslinga, gryta och ny bekantskap

Idag vaknade jag tidigt, sen så vaknade jag lite senare och efter det gick vi upp.

Var och tränade agility på innebanan, det var grusigt, trångt, lite sunkigt men regnfritt. Gick väl inte så väldigt lysande idag, men det var roligt ändå.

Hade tänkt köpa en ljusslinga till balkongen idag. Tänkte att det var bäst att köpa en billig eftersom de ändå tenderar att inte hålla så länge iaf. Således begav vi oss till IKEA. Oj vad det var mycket folk där, riktigt irriterande faktiskt och dessutom hade de inget bra där så vi gick vidare till Coop för att köpa mat. Maten var dyr, dålig och sortimentet skall vi inte ens tala om, de hade ungefär inget alls! Riktigt dåligt! Därefter åkte vi till Bauhaus, de verkade inte ha plockat fram sina julsaker, katastrof! Hungriga var vi också. MAX åkte vi till för att bli utfodrade, usch man blir verkligen äckligt mätt av snabbmat men när jag tänker på det innan så verkar det gott, när jag tänker på det efter är det mest äckligt och skamligt... När vi ätit åkte vi till ICA Maxi, där fanns det mat och dessutom en ljusslinga till balkongen. När vi kom hem så började jag dekorera balkongen med den just inköpta slingan endast för att märka att den yttersta falangen inte fungerade. Jag säger inte att det inte var jag som hade sönder den, men jag säger inte heller att den inte var hel när jag packade upp den. Tillbaka till affären ska den iaf! (Det man köper för att använda måste ju klara att användas!)

Åh vi (eller kanske inte så jättemycket jag) gjorde så otroligt god fisk- och skaldjursgryta med saffran och annat mumsigt i. Är skönt mätt som man blir av bra mat!

Gjorde en ny bekantskap idag, After Eight Any Time. Gott och säker värt ganska många vuxenpoäng! After Eight är vuxet, ganska tråkigt (egentligen) men ruskigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback