Pomelo och Prada

Tidigt på morgonen vaknade jag av att hunden beslutade sig för att mitt huvud var ett bra ställe att ligga och sova på. Hon traskade helt enkelt upp till mitt huvud och lade sig på det. Det var både förvånande och underbart knasigt. Jag flyttade på huvudet (mitt) och somnade igen.

Idag var första dagen under denna höst som det verkligen var riktigt kallt. En glädjande nyhet är att jag hittade ett par vantar att ha på mig under mina cykelturer till och från min arbetsplats. Åh så skönt det var!

Man ska nog egentligen inte cykla med sin favvoväska från Prada. Den har blivit smutsig och det känns tråkigt. Ska göra rent den senare ikväll!

Nu ska vi äta pomelo. Spännande med ny frukt! Undrar bara hur man äter den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback