Tuttmemo, Upptåget och kläder

Igår var det lördag. Gick upp tidigt och jobbade fem timmar. Sedan åkte vi till Stockholm och shoppade skor, Tiger. Skulle på födelsedagsfest på kvällen och köpte således ett tuttmemoDesigntorget. Tyckte att det var en väldigt rolig och passande present! Festen var väldigt trevlig. Tog sista tåget hem. Denna vecka gillar jag Upptåget. Senast jag åkte blev jag lite sur för att det var dyrt. Denna gång var det gratis så nu är vi vänner igen jag och Upptåget. Tror att det var Upptågets sätt att be om ursäkt. Biljettanten upplyste oss om att kortbetalningssystemet inte fungerade och att vi pga det fick åka med utan att betala. Gratis ÄR gott!

Vaknade tidigt imorse (faktiskt tidigare än vad jag trodde eftersom det är vintertid nu, det där med att ändra tiden tycker jag faktiskt är lite konstigt). Alltid trevligt att ligga och lyssna på radio på morgonen, På minuten är väldigt roligt!

Gick en lång tur med hunden, var strålande höstväder! Många bloggar verkar kretsa mycket kring "Dagens kläder"... Här kommer min lista över dagens klädval: jeans Diesel, tröjor Tiger och Peak Performance, dunväst Canada Goose, halsduk Dolce & Gabbana, mössa Dolce & Gabbana. Vad ointressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback