Baklukt

Det löste sig med Kabelvision! Nu tycker jag om företaget, de ska återbetala ca 2700 kr. Fast de borde verkligen göra något åt sina telefonköer.

Köpte Tigerjackan. Beslutade mig för att den passade, så nu är jag väldigt glad! Tack till syrran för lånet av pengarna (hade ju ingen kod till mitt kont, men den har kommit nu).

Vi var ute med hunden en längre tur idag. Kom att tänka på att tänk vad sjukt det skulle vara om vi människor hälsade på varandra genom att lukta den man möter i baken, det vore väldigt märkligt och groteskt otrevligt! Jag inser ju att det fyller en funktion för hundar, men ändå är det faktiskt ganska otrevligt. Skulle de inte kunna lukta varandra i munnen, det borde ju vara ungefär lika spännande fast lite trevligare på något vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback