Korvklippning

Idag ska resan betalas, Venezuela here we come! Ska bli otroligt underbart!!! Men det är mycket att styra upp innan, viss uppstyrning ser jag verkligen fram emot, tex sådant som handlar om en ytters angenäm begivenhet i samband med avfärd. En annan sak som skall styras upp är väldigt otrevlig...sprutor.

Handlade korv åt hunden igår, hon brukar belönas med små bitar grillkorv när hon gjort något bra på agilitybanan och idag är det träningstävling så det var bäst att bunkra upp med krov. För att få de i lagom stora bitar klippte jag först korven på längden sedan klippte jag av små skivor (halvskivor) rakt ner i en påse att lägga i frysen. Mycket praktiskt om jag får säga det själv!

Återkommer med resultat efter aftonens agilitytävling senare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback