Paket och presenter

Wallmans igår var faktiskt trevligare än vad jag förväntat mig. Ett minus var dock de små portionerna, var fortfarande hungrig när vi lämnade stället. Men det är väl ett sätt att försöka få maten att verka finare än vad den var. Man brukar ju kunna sätta likhetstecken mellan fin mat och små portioner. Kom hem vid ett på natten vilket gjorde att jag var aningens trött imorse.

Idag kom ett paket från Strawberrynet - Hanae Mori eau de toilette. Tog lite längre tid än vad jag förväntat mig, hade faktiskt nästan trott att den hade kommit bort. Det som var lite surt var att jag fick lov att betala ytterligare 161 kronor i moms eller vad det nu var för avgift, trots att det stod på paketet att det var en present (tyvärr hade de som sände paketet skrivit ut vad försändelsen kostade).

Ytterligare ett paket kom idag, skjortorna från Tailorshirts. Åh vad fina de var och passformen blir bara bättre och bättre. Det tog några beställningar (och några egna justeringar) men de som kom idag satt riktigt bra utan någon justering.

Köpte en present till sambon idag. Ett halsband från Efva Attling blev det. Trevligt med presenter!

Nu ska här ätas sushi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback