Shoppingmisslyckande och dofter

Var och skulle försöka shoppa lite under gårdagen. Det gick ju åt skogen! Jackan som jag ville ha fanns bara för megamänniskor, det tycker jag är oartigt! Så nu måste jag klura ut någon annan lösning, kan bli jobbigt...

Min doft från Hanae Mori som jag köpte i Paris för ett tag sedan håller på att ta slut. Jag trivs verkligen med den. Tyvärr verkar den inte finnas att få tag på i Sverige. Efter en stunds velande valde jag en annan från DKNY, Be Delicious. Det är svårt att välja doft, det är så personligt på något vis och man måste verkligen trivas i den. Senare under gårdagen beställde jag dock Hanae Mori från
Strawberrynet En för mig ny bekanstskap, och fraktfritt skulle det vara. Får se när det kommer fram. Väntar även på skjortor från Tailorshirts, har beställt från dem tidigare. Väldigt bra måste jag säga!

Idag ska det röstas...och jag känner mig fortfarande osäker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback