Snuvad på tonfisken

Hade vid något tillfälle en begåvad idé om att jag nog inte borde förvara min kod till mitt sparkonto tillsammans med resten av informationen till mitt sparkonto. Eftersom det är ett sparkonto så är det ju inte ett konto jag använder så ofta eftersom tanken är att pengarna ska sparas, iaf ett tag...så den koden har jag inte lärt mig utantill. Har nog egentligen inget bra sifferminne. Kan koden till porten, koden till jobbet, koden till min inloggning, koden till bankomaten, koden till mina resväskor, koden till internetbanken och koden till min csn-sida. Koden till mitt sparkonto kan jag inte. Problemet är att jag inte kan begripa vad för väldigt smart ställe jag lade sparkontokoden på, en bra sak är ju att risken att koden skulle hamna i orätta händer minskar eftersom den bevisligen är svår att hitta, en dålig sak är att jag nu inte kommer åt pengarna...och vi som hade tänkt att shoppa i helgen. Ska få en ny kod lovade bankmänniskan jag telefonerade. Åh det är så mycket jag vill shoppa! Sett en så snygg vinterjacka/rockaktigt plagg från Tiger. Den bara måste jag ha!

Åt sushi igår. Sushistället hade oartigt nog bytt ut tonfisken mot jätteräkor. Jag som gillar tonfisken! Man kan inte bara byta ut saker utan att meddela det innan.

Jag och hunden fick en krocksele i kollektiv födelsedagspresent av min sambos föräldrar. Det var en väldigt bra present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback