Tårtdag

Igår fick vi åter kabeltv, HURRA! Vi firade begivenheten genom att laga god mat, dricka gott vin och kolla på SVT

Denna dag började i trötthetens tecken. Var tvungen att gå upp tidigt då sambon skulle till jobbet. Sen satt jag och hunden i soffan en stund sedan gick vi en lång promenad. Var så underbart skönt väder. Hunden träffade en kompis när vi börjat gå tillbaka, oj vad hon skällde och var glad. Man blir lite varm i hjärtat när vovven är lycklig. Sedan när vi kom hem åt jag lite tårta, sen kokade jag märgben åt hunden, sen pratade jag i telefon och efter det åt jag lite tårta, vidare talade jag åter i telefon, åt lite mer tårta, pratade i telefon, tänkte på tårta sen var det hög tid att gå ut med hunden igen. Funderar på om jag ska klippa håret, tror det skulle vara nyttigt.

Såg Janet Jacksons nya video tre gånger under dagen (på nätet). Riktigt snygg! Hade tänkt skriva lite om att jag inte riktigt förstår den och så, men jag ska kolla på den lite mer så kanske jag fattar den bättre och slipper framstå som en aningens obegåvad person som inte ens kan fatta en musikvideo. Ska bli kul när nya plattan kommer. Tror det är på måndag om jag inte missminner mig, eller var det bara i USA den släpps på måndag...måste kolla upp det där.

Nu ska jag äta lite tårta sen ska jag ut med hunden igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback