Cherry Coke

cherrycherrycherry

Till filmen igår hade maken den enorma vänligheten att köpa Cherry Coke åt mig. Inte en utan tre! Vilken glädje! Var flera år sedan jag drack en sådan och att nu få tre var ju helt underbart! Jag tycker verkligen att den är supergod men jag är mycket väl medveten om att det är en tämligen omtvistad produkt som faktiskt få gillar (iaf i detta land). Jag drack njutningsfullt upp en under filmen igår och har således två stycken kvar i kylskåpet, blir lite glad av vetskapen om att de står där och bara väntar på att jag ska dricka upp dem.

Läsk är mycket onyttigt för ungefär alla delar av kroppen! Man ack så gott det är!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

yack!

Postat av: Samuel

Haha smaken är som baken...

2007-04-15 @ 23:04:19
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback