Film och skokartong

Igår hyrde vi Failure to Launch, den var rätt kul faktiskt. Fast det är lite knepigt när man sett en skådis i en annan roll som man nästan tycker hon vuxit ihop med och sen ser henne som en annan karaktär, så var det med Sarah Jessica Parker här. För mig är hon ju en viktig del av Sex And The City. Jag tillhör den lyckliga skaran som har the shoe box i min ägo! Fick den av maken i julklapp förra julen. Vet inte riktigt varför jag började skriva om det just, hade egentligen tänkt att skriva lite mer om filmen vi såg igår, men nja...den var väl kanske inte så mycket att skriva om egentligen.
Skol?da
Bild tagen med mobilen vilket förklarar den något bristfälliga kvaliteten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback