Körsbär

Nästan allt som innehåller, smakar eller ser ut som körsbär är gott! Jag älskar verkligen körsbärsprodukter, det kan röra sig om körsbärspaj, körsbärsgodis, körsbärstuggummi, körsbärsmaremelad etc. Vi var och handlade igår och då hittade jag denna saft.

image47

Jag dricker väldigt sällan saft och när jag gör det brukar det alltid vara sockerfri saft, men när man hittar körsbärssaft så spelar sockret ingen som helst roll! Vet inte om den är ny, misstänker att den inte är det. Alltid annars när jag sett körbär i saft har det rört sig om någon form av bladsaft, vilket inte alls är ok. Den underbara saft som nu står i vårt kylskåp (det som är kvar av den) innehåller bara körsbär, socker och citronsyra (-inga riktigt konstiga saker med andra ord, inte för att jag är den som bryr mig om sådant, men ändå).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback