Objektiv och utmattning

I torsdags hämtade jag mitt nya objektiv på vårt lokala utlämningsställe. Företaget jag köpte det av är så gulligt, de skickar med en liten chokladbit i försändelsen, det är som om de tänker att "kunden kommer nog inte hinna äta så mycket på en stund...". Väldigt trevligt tycker jag!

Oj vad jag är trött! Igår gick jag upp lite extra tidigt, gick ut med hunden, cyklade till jobbet, hämtade en nyckel, cyklade tillbaka hem, tog bilen till jobbet, jobbade till halv ett, åkte för att göra efterforskningar, ägnade två ytterst fokuserade (och utmattande) timmar åt efterforskningar, åkte hem till mina föräldrar, letade desperat efter något att äta (hade fortfarande inte ätit lunch), hittade nästan inget att äta, vilade lite framför tvn, åt middag med föräldrarna, gjorde en våldgästning och var nostalgisk, hämtade maken vid ett på natten (han har varit borta en vecka), kom i säng vid halv tre på natten, sov tre och en halv timme, gick upp, jobbade halva dagen och nu ägnar jag kvällen åt att vara helt utmattad...

Kommentarer
Postat av: mamma

Protest mot omdömet att det inte fanns något att äta hos föräldrarna! Men med en heltidsarbetande mamma som blivit förledd av sonen att sitta och klicka sig omkring bland bloggarna på nätet, kan du inte vara säker på att det alltid finns kanelbullar i frysen! Det var riktigt trevligt att träffa dig. Hoppas att du vilar och att ni profylaxar mot pollen som följer av vårens ljuva ankomst!

2007-04-22 @ 12:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback