Riktigt fula tak

Var och handlade mat tidigare under dagen. Som den tämligen observante person jag är undgick det inte mig att notera att taket var riktigt riktigt fult! Efter lite funderande kom jag fram till att detta faktiskt (tyvärr) inte var det enda fula taket jag skådat. Tror butiksinnehavarna att vi kunder inte noterar att de inte lagt någon energi alls på att skapa ett trivsamt tak? Inbillar de sig att ett bättre tak inte skulle ge en mer behaglig ljudnivå? Är de så snåla att de helt enkelt skiter i hur det ser ut om man vänder blicken uppåt? Nä, nu KRÄVER jag bättring! Det är skandal att man ska behöva inhandla sin föda i lokaler som har tak som inte ens skulle vara värdiga en reptil!

Kommentarer
Postat av: Kapten

De e ju dåligt, vad skulle du vilja se för tak då, don
dx kanske?

2007-04-23 @ 10:01:11
Postat av: Samuel

Nedpendlat en meter ca, 60x60-bärverk och akustikplattor tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback