Söndagstriathlon

På förmiddagen gick jag och hunden en mycket lång och trevlig promenad. Sen efter det var vi båda ganska trötta, vi åt lite lunch och satt och hängde en stund. Sedan gick hunden och lade sig, hon var väl trött. Jag har en ny cykel, återkommer till den i ett senare inlägg, och tyckte att det vore trevligt att testa den lite så jag cyklade iväg en sväng, kom ganska långt. Hade tänkt att ta med mig något att äta och dricka, men det gjorde jag inte. Orkade inte riktigt packa med mig saker. Tycker alltid att det ser så trevlig ut när folk sitter ute och njuter i vårsolen med en liten fikakorg, samtidigt tycker jag att det är lite jobbigt att fixa sådant, brukar tänka "jag kan fika när jag kommer hem..." Kanske någon med lite tid över kunde starta ett företag och hyra ut färdiga korgar med fika, jag skulle absolut kunna tänka mig att betala för något sådant.

När jag kom hem från cykelturen började hunden tycka att det var tid för henne att gå ut. Tänkte att jag kunde fortsätta att vara hurtig resten av dagen så vi gick ut och sprang. Hunden blev trött före mig, så det gick väldigt långsamt mot slutet.

Så, detta var mitt söndagstriathlon. Är väldigt nöjd med min motionsinsats idag!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hej!

Vill du och din make äta födelsedagsmiddag med mig och gamlingarna söndagen den 29 april? Vg osa inom inte en alltför avlägsen framtid! Puss å kram!

2007-04-01 @ 23:48:46
Postat av: Lillasyster

Hej!
Vill du och P äta födelsedagsmiddag med mig och gamlingarna söndagen den 29 april? Vg osa inom en inte alltför avlägsen framtid! Kram kram!

2007-04-01 @ 23:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback