Tv-serie på dvd - HURRA!

Har gjort det tidigare utan större framgång, men idag fick jag ett ryck igen och beslöt mig för att kolla upp om en av tidernas alla bästa tv-serier finns att tillgå på dvd. Till min stora lycka träffade jag på detta. Lyckan är total!!! Att jag har födelsedag, namnsdag och julafton kvar detta år ökar chanserna att någon faktiskt skulle ge mig dessa. Om jag inte fått dem detta år tänker jag köpa dem, men jag avvaktar året ut. (Jag är nämligen ganska svår att köpa presenter till eftersom jag har en förmåga att förse mig med det jag vill ha innan någon (maken exempelvis) hinner köpa sakerna åt mig (dessutom fyller jag inte år så ofta (bara en gång om året vilket jag tycker är för få gånger!) så givna tillfällen att giva mig gåvor är ju lite begränsade.)

Av denna kanadensiska serie har jag massor av avsnitt på videoband som ligger i en låda men nja, man kan faktiskt inte kolla på video, jag vet inte ens hur man gör. Vi har en videobandspelare som står här under dvd-spelaren, men jag har inte den blekaste aning om hur man får igång den. Jag vill ha...nä, jag SKA ha denna serie på dvd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback