Gnida sig mott glass och fötterna i godis

Ibland känner man för mindre vanliga saker. Inför den stundande helgen tänker jag nu bjuda er alla på två saker som jag känt för vid olika tillfällen den senaste tiden.

1) Vi var bortbjudna på middag för en tid sedan. Det var varm och väl framme lackade svetten. Då hade jag verkligen stor lust att skaffa en riktigt stor isglass och gnida mig mot den. Dels för att jag verkligen gillar isglass och dels för att det verkligen vore skönt med något svalt att luta sig mot.

2) När jag kom hem efter en lång arbetsvecka var jag riktigt trött i fötterna. Vad som då skulle kännas trevligt för fötterna var att sticka ner dem i en stor hink med marshmallows. Det vore så mjukt och fluffigt, något jag tror mina trötta fötter hade gillat!

Jag borde kanske äta mer, tänker väldigt ofta på mat (och ätbara saker som kakor och godis som jag tydligen inte får kalla mat...).

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag tycker det verkar som om dina fötter skulle må bra av lite fotbad... och inte fotbad i form av marshmallows... även om det lät spännande, det är säkert väldigt mjukt och nästan lite klibbigt sen när fötterna värmer upp dom... då blir det nog inte lika trevligt...
och ja, man ska äta ätbara saker, godis och kakor är inte föda... :P

Postat av: yasmine

Jag vill härmed informera Er att jag uppdaterat bloggen.

2007-08-07 @ 23:06:56
Postat av: Samuel

Va?! Är det sant??!

2007-08-08 @ 13:04:05
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback