Besiktning och bloggar

Jag har (om man bortser från mina studier på distans vid Umeå universitet) avslutat mina studier för en tid sedan. Idag fick jag dock samma känsla som när man klarat en tenta, liksom en hurrakänsla, skön härligt bubblande! Bilen klarade besiktningen!!! Iofs inte helt oväntat, den är ju bara tre år typ och man tycker ju att den borde fungera, men det var en sådan skön känsla. Jag har aldrig besiktat en bil tidigare och var faktiskt lite nervös, men det gick bra och jag tyckte att både jag och bilen skötte oss ok. Det enda som besiktningsfarbrorn hade att anmärka på var att den var lite smutsig under. Undrar vad han hade förväntat sig? Det är snö och smust på vägarna och varken jag eller maken hade med oss någon tvättutrustning lämplig för att tvätta bilens underrede (den var ren på alla andra ställen), jag tror inte att någon ställer sig och gör rent bilen under när man väl kört dit den.

Vi hade egentligen tänkt att shoppa lite kläder i eftermiddag, men inspirationen var inte riktigt där. Märkligt det där, jag som egentligen verkligen gillar att shoppa. Får ta och göra det en annan dag istället, skulle verkligen behöva nya jeans.

Jag läser ganska många bloggar. Tänker inte namedroppa någon, utom just
denna som jag verkligen gillar! Bloggerskan skrev så fina saker om min blogg här, vilket var kul! Kan bara säga det samma om hennes blogg. Bloggen Yasmine80 är läsvärd, underhållande, personlig och rolig!


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Grattis!Hur gjorde du nu då, stod du med under bilen och försökte verka kunnig, eller stod du i ett hörn och skrapade med foten?
Vår bil gick också igenom i dag, skönt!

Postat av: Samuel

Jag körde något mellanting, stod lite i bakgrunden och försökte se intresserad ut. När han bad mig sätta i nyckeln i det där hålet man sätter nyckeln för att starta bilen blev jag så nervös så när jag skulle böja mig in i bilen råkade jag slå i huvudet vilket resulterade i mindre yrhet... Vet inte varför jag blev nervös av det, hade väl inte riktigt räknat med att det skulle krävas någon prestation av mig...

2007-02-25 @ 09:15:50
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback