Påsar, ett I-landsproblem

Vad är det med mig och påsar? Varför kan jag inte slänga dem? Påsar är knepiga! Jag tycker verkligen att en snygg påse vid avslutat köp förhöjer shoppingupplevelsen. Det är trevligare att bära runt på det man köpt i en fin påse än i en mindre fin (och fin är inte nödvändigtvis samma som från en dyr affär). Så långt är allt bara underbart med snygga påsar. Det är när man kommer hem problemen börjar. Vad ska man göra av påsarna? Jag kan inte slänga dem, jag kan inte!!! Och visst kan man försöka krysta fram något syfte åt någon påse, som förvaring av något tex men oftast är det knepigt. Usch vad det är svårt! Jag borde kanske inse att man kan slänga påsar eller att man tex kan använda dem till pappersinsamling (då fyller de iaf ett fint syfte). Underbara I-landsproblem. Hur gör ni andra?

PradapåsarLiten PradapåseRalph LaurenpåseGuccipåseAttlingpåse
Delar ur min påssamling

Kommentarer
Postat av: Melinda

Helt seriöst, det finns människor som skulle kunna tänka sig att köpa dem av dig. Lägg ut dem på blocket eller tradera. Image är allt.

Postat av: Samuel

Va? Du skojar? Men vad ska de med påsarna till? Och hur förvarar dessa individer påsarna? Vi kanske har för liten lgh..det kanske är där problemet ligger...

2007-02-18 @ 20:49:41
URL: http://samuels.blogg.se
Postat av: Melinda

De använder dem! Så att folk ska tro att de har varit och handlat på någon av de fina affärerna.

2007-02-18 @ 21:05:13
URL: http://melindas.blogg.se
Postat av: Samuel

Ja, så kan man ju också göra antar jag...

2007-02-18 @ 21:30:41
URL: http://samuels.blogg.se
Postat av: Jonah

Jo, det finns säkert mindre bemedlade personer som skulle köpa dessa påsar av oss som har dom i hög i skåpen... vilket kommer till min nästa punkt, jag har oxå pås-fetish. om man nu kan kalla det för en fetish. iallafall, det går inte att slänga fina påsar. det går bara inte.
och saker som inhandlats i affärer som har snygga påsar blir oftast ännu finare.

2007-02-18 @ 22:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback