SMÄRTA!

Jag har ont i ryggen, och alltså väldigt mycket ont i ryggen, om jag ska vara ärlig har jag skitont faktiskt! Det är typ vid skulderbladet på vänster sida. Det gör ont hela tiden, det gör ont när jag står, det gör ont när jag ligger, det gör ont när jag jobbar, det gör ont när jag har rast, det gör ont när jag andas, det gör ont när jag finns! Skit också!!! Känner mig lite yr för att jag andas lite försiktigt, det kan ju aldrig vara bra... Undrar vad jag råkat ut för, har några gissningar: cancermetastaser (vilket skulle innebära att jag har cancer någonstans), diskbråck, inflammation i muskelfästen eller något annat mycket farligt. Tyvärr är jag redan fullproppad med värktabletter så det är bara att härda ut...

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Ajajajaj, din stackare! Skall jag massera dig?
Gick faktiskt en utbildning för ett par år sedan.
Vad det kan vara? Ja, du hade ju endel gissningar själv. Stryk metastaserna, då hade det inte kommit så fort, och dikbråkcet, då brukar det sitta längre ner tror jag.
Zongel eller nåt liknande kanske?
Hoppas det släpper snart!

Postat av: mamma

Stackars Samuel!
Vila, värme, massage, behandling av sjukgymnast och läkare....
Jag tänker på dig och önskar att du stannar hemma från jobbet resten av veckan! Se till att det inte snöar in på dig! Ibland är det bara dumt att vara för ambitiös och envis.
Många kramar från mamma och pappa!

2007-02-27 @ 22:12:43
Postat av: Samuel

Jag har en snäll och kompetent make som tryckte till min ryggrad och masserade ryggmuskler igår och idag känns det faktiskt lite bättre.

Tack för visad omtanke! :)

2007-02-28 @ 14:46:07
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback