Snö och värmefläkt

Igår hände det igen. Förra gången var det ungefär lika komiskt som det var irriterande (iaf om man ser tillbaka på det). Igår snöade det in på mig när jag låg i sängen och det snöade så mycket att jag var nödgad att flytta D&G-telefonen från sin plats ovanpå nya sänglampan för att skydda den från att bli fuktskadad. Jag tror att vi skulle ta och försöka att få upp den där ventilaktiga saken som ska sitta för hålet snön smiter in genom.

Är lite stressad, ska till Umeå på torsdag och har inga skor. Jag undrar om man kan ha vanliga sneakers på sig där? Om alla går runt med näbbstövlar, snömockasiner (finns det ens något som heter så?) ,och annat som jag skulle gissa är inne i de mer nordliga delarna av vårt land, kommer jag framstå som mycket märklig (inte för att det gör något...) Jag kommer säkert dessutom frysa om fötterna. Det är väldigt otrevligt att frysa! Jag önskar att jag kunde ta med mig vår Honeywell värmefläkt genom alla de kyliga perioderna i livet, dvs ungefär från oktober till april varje år.


Kommentarer
Postat av: L E 56

Det är otroligt skönt med curlingkängor på vintern. Passar både i U-meå och U-ppsala och U-pplands Väsby!Till salu för ungefär tiondelen av vad en inomhussak att göra espresso i kostar. Hoppas du redan inhandlat något tjockt och varmt till fossingarna!

2007-02-07 @ 20:20:04
Postat av: Samuel

Hittade ett par skor som legat i träda under ett par år, inte så varma men rätt snygga och fungerade utmärkt med tjocka sockor i.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback