Tandblekning och stötar

Att bleka tänderna är lite som en drog. Jag kan inte sluta. Eller sluta kan jag iofs, men så fort jag börjar misstänka att de börjar gå från färgen A0 mot A1 får jag panik! Så nu har jag ägnat två kvällar åt tänderna, visserligen ägnar jag alltid en stund på kvällen (och på morgonen) åt tänderna som man ska, men dessa två kvällar har de fått lite extra uppmärksamhet och jag tror jag är nöjd nu, eller jag kanske kör en vända till ikväll bara för att vara på den säkra sidan.

Imorse fick jag två stötar innan klockan ens var åtta. Mycket irriterande! Egentligen gör det väl kanske inte så väldigt ont (det gör ju tex mycket mer ont att bita sig i tungan) men det är högs otrevligt. Undrar om det var världens sätt att hälsa mig god morgon denna torsdag. En gång i min barndom fick jag en stöt från ett elstängsel i tungan, det var otroligt obehagligt. Tro nu inte att det var så att jag slickade på stängslet för att se vad som hände eller något sådant, jag bara råkade prata lite för nära en hästhage och plötsligt så fick min (normalstora) tunga kontakt med den strömförande tråden. PANG!...och aj...

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hahaha, hur bär man sig åt för att råka få en stöt i tungan från ett elstängsel??? Det skulle jag vilja sett.
Vad använder du för tandblekning? Är den bra?

Postat av: Anonym

Hm, jag vet inte, man tror väl att man är pojken som kan tala med hästar och babblar för mycket där vid hagen...
Jag använder Opalescence. Tycker den är kanonbra!

2007-02-22 @ 15:48:02
Postat av: Samuel

Det var jag som skrev det där just...

2007-02-22 @ 15:48:31
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback