CTU-ringsignal och identifikationssnodd

Ok, jag får erkänna, jag är en 24-nörd. Skaffade under gårdagen ny ringsignal till mobilen.

Laddade ner en från denna sida, och blåtandade över den från datorn till telefonen. Kände mig mycket hi-tech i den stunden (trots att det inte alls är så nytt längre). Så varje gång min telefon ringer så kan jag låtsas att jag jobbar på CTU. Dessutom fäste jag, efter en stunds trixande, hänget jag fick med när telefonen köptes. Vet inte riktigt vad det heter. Man skulle säkert kunna kalla det "mobilsmycke" men jag tycker det låter töntigt så det vill jag inte kalla det. Och eftersom det inte fyller någon egentlig funktion i sig så är det svårt att hitta på ett passande namn. Men hm...då jag och maken har identiska telefoner så kanske den lilla snodden kan kallas för identifikationssnodd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback