Cykelflytt och surpuppa

Jag vet inte vad det är med måndagar... Kanske är det för att det aldrig är så långt till helgen som på måndagar eller så är det bara en ren tillfällighet, men mina måndagar har börjat bli så sunkiga. Dagen började med att jag under ca 5 minuter var helt övertygad om att någon hade stulit min cykel, nu hade ingen gjort det utan bara flyttat på den. (Vilket kanske var snällt, har inte riktigt beslutat mig för hur jag ska se på det. Nu stod den visserligen lite mer stabilt än där jag hade ställt den, men samtidigt tycker jag inte riktigt om när folk man inte känner pillar på ens saker, men nja, jag tror jag beslutar mig för att faktiskt vara tacksam för att en okänd välgörare hade flyttat på min cykel) Idag har en person blivit sur på mig, totalt omotiverat. Ibland önskar man bara att folk kanske kunde tänka lite mer, man kan faktiskt använda huvudet till annat än att bära en frisyr på!

Ännu har vi inte någon resa bokad. Det börjar bli lite panik nu, snart måste jag ju fixa semester vilket kanske inte är helt lätt...

Kommentarer
Postat av: Mary

gud vad kul att resa =)

Postat av: Junitjej

Vilken snygg header!!!

2007-01-15 @ 17:53:33
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anonym

Vart ska ni??
yasmine

2007-01-15 @ 19:23:06
Postat av: Anonym

vem är idioten som vart sur?

2007-01-15 @ 19:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback