Glastavla och grankomplimang

Var på NK (Bookbinders Design) i fredags och köpte en superbra glastavla, en vit penna (att skriva på glastavlan med) och fem stycken magneter att fästa saker med på glastavlan. Satte upp den i köket, hur snygg och praktisk som helst!

Var också in en sväng i kaffemaskinsbutiken (som Elektra kommer från) och köpte lite kaffe och någon sak som man använder för att skicka vattnet bakåt på något vis. Den butiken är verkligen bra! Servicen och bemötandet är helt perfekt! En butik jag verkligen kan rekommendera!
 
Igår var vi ute på en långtur med hunden och kameran. Hon är verkligen inte den lättaste att få med på bild. Om man ska få en bra bild på henne måste hon sitta eller stå stilla och då ser det inte så naturligt ut. Om man ska ha en "naturlig" bild så gäller det att vara snabb på avtryckaren för att hon ska fastna.

På kvällen var vi ute och åt med några vänner på en indisk restaurang. En mycket trevlig kväll! Men jag undrar om jag inte blev lite matförgiftad...började akut må väldigt illa. Men nja, jag ska inte skylla det på stället, kan varit något annat också (kan iofs inte begripa vad det kan ha varit men ändå).

Granen fick en riktigt fin komplimang igår. Fick höra att den såg amerikansk ut. Lycka!

Idag har vi också varit på långtur med hunden, dock utan kamera (det var inte så roligt väder). Ikväll ska vi på bio och se Borat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback