Hundsaliv och massage

Efter en lång dag, en mycket lång dag, på jobbet kom jag hem och möttes av en liten rosa hundtunga. Hunden fick en av sina inte så ovanliga slickattacker och slemmade ner mitt ansikte under flera minuter vilket senare resulterade i ett lite stelt ansikte. Hundsaliv som torkar i ens ansikte tycks ha den effekten. Egentligen ganska otrevligt om man tänker på var den tungan varit...men hon är så söt och älskvärd så det bryr man sig helt naturligt inte om.

Min ryggvärk var hysterisk idag. Som tur är har jag en underbart snäll make som ägnade en lång stund åt att knåda, banka och trycka på mina stackars ömmande ryggmuskler så nu har jag en skön, lite varm och trevlig känsla i ryggen istället. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback