Huvudbonadstidslinje och en onödigt bitter person

Ny keps - ny tid. Den allra första kepsen jag kan minnas att jag haft i min ägo är en neongul keps som det stod Byske på. Jag gissar att jag i unga år fått den från någon som bor i Byske. Den kepsen finns nog inte längre. Kepsen som startade min kepsera var en vit från Nike (den är inte vit längre, om den ens finns kvar), efter det var det en svart historia av okänt märke. Skärmmössan som följde efter den var en vit från Polo Sport Ralph Lauren sedan bytte jag tillbaka till färgen svart och skaffade mig en Tiger . I julklapp fick jag den helt klart snyggaste jag haft i min ägo, en svart Gucci.

110774-5

Fy vad jag har ont i ryggen idag! Visserligen brukar jag ha det men idag är det värre... Längtar verkligen efter helgen!

Hörde på ganska långa omvägar att en person var mycket upprörd över att vi inte sagt något om att vi skulle gifta oss. Den här personen skall enligt uppgift ha sagt att han aldrig mer skulle prata med mig. Personligen tycker jag att hela situationen är rätt komisk, på ett tragiskt vis. Eftersom att ungefär ingen (utom familj och vittnen) var bjuden kändes det rätt naturligt att inte snacka så mycket om det innan. Att säga till någon "vi ska gifta oss men du får INTE komma" vore liksom lite knepigt. Ja ja man får skratta åt situationen, för nog är den underbart fånig och knäpp, att bli bitter över en sådan sak är ju bara onödigt! Dessutom, det var ingen hemlighet att vi var förlovade och det brukar ju som regel innebära att man ska gifta sig, så på det viset kan man ju faktiskt säga att vi länge sagt att vi ska gifta oss (vi har bara inte varit så specifika med datumet)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback