Motvind och Guccikeps

I två dagar har mitt jobb varit riktigt jobbigt, har varit motvind konstant. Visst har det funnits små ljuspunkter men de har mest bara susat förbi i den starka motvinden. Som om inte det var nog så regnade det på mig när jag cyklade hem på lunchen. Men när jag cyklade hem idag hade jag medvind. Väljer att tolka det som ett litet tecken att det kommer gå bättre nu. Imorgon ska jag gå till jobbet med nya friska tag.

Att säga tack är verkligen så viktigt! Ett tack kan verkligen sätta guldkant på hela ens dag. I dagens vind fick jag ett tack för ett tack jag givit tidigare. Tyvärr fastnade återtacket i motvinden och svepte förbi så snabbt att jag inte kunde njuta av det.

Nu ska jag kolla på tv och sedan ta kort på kepsen från Gucci jag fick av maken i julklapp.

Kommentarer
Postat av: yasmine

Bara så du vet.. Dey blir alltid medvind efter motvind.. Och jag vet att du är duktig.. det har michael sagt o det är han inte så generös med

2007-01-10 @ 09:35:14
Postat av: S.

Vem har du hört det från? Mig??? Nä....så kan det väl inte vara, eller?!

2007-01-10 @ 14:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback