Prada och fula ord

Idag märkte jag en viktig sak (säkert långt efter alla andra). Jag förstår inte riktigt hur jag kunde vara så efter att jag inte sett det tidigare. Hm, nu börjar jag nästan önska att min mobil faktiskt hade gått sönder, det skulle göra allt så mycket lättare (fast så får man nog inte önska). Idag fick jag reda på att LG och Prada har gjort en telefon (eller det är nog mest LG som har gjort telefonen och så har Prada pimpat den) och den är så vacker. Jag bara MÅSTE ha den! Bild finns här.

Idag på jobbet bad en tant mig att förklara ordet pimpa (för hon hade läst det i en tidning, det är inte ett ord jag svänger mig med på daglig basis eftersom jag egentligen tycker att det är ett rätt töntigt och fult ord). Det var rätt svårt faktiskt. Denna vecka har två tanter, helt oberoende av varandra, använt sig av ordet snopp. Det är inte det att jag är pryd men jag tycker inte om att tanter säger så i min närhet! Har på något vis svårt att förhålla mig till det på ett bekvämt sätt.

Kommentarer
Postat av: kapten

Guuuud va jobbit, klart man bara måste ha Prada, åh jag vet hur det är, lider med dig!

2007-01-27 @ 10:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback