Skitdåliga Umeå universitet

Tänk att det nästan alltid finns något att vara upprörd över. Denna gång är det Umeå universitet. Jag har sökt och kommit in på en distanskurs där, vilket är trevligt! Dock har jag inte fått någon information alls om tid för upprop, lokal etc. Jag var tvungen att ringa dit för att få reda på vilka dagar det var nödvändigt att åka upp till obygden, när jag ringde så sade de att det skulle skickas ut information. Den informationen har sannerligen lyst med sin frånvaro! Jag har tur som har en kompis som fått informationen mailad till sig och skrivit ut den åt mig. De hade tydligen uppgett att de inte haft min adress och således inte kunnat skicka någon information till mig. Det konstiga är att de andra kurser jag sökt lyckats skicka information (vilket inte kan ha varit så svårt eftersom adressen står på ansökan). Så för att sammanfatta min första intryck av Umeå universitet - skitdåligt!!! Nu ska jag i vredesmod ringa dit upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback