Tillökning

Ett julmirakel har skett. På julafton fick maken tillökning och sedan dess är inget sig likt. Familjen som tidigare bestod av min make och jag samt vår hund och sköldpadda har utökats med en skönhet vid namn Elektra. Elektra håller mig vaken (och effektiv - jag städar och sorterar) på nätterna så denna vecka har jag varit väldigt trött på dagarna. Dyrgripen pryder sin plats i köket och gör kaffe som smakar...hm..ja kaffe antar jag. Jag gillar ju egentligen inte kaffe men har man en Elektra i sitt hem så får man väl lära sig antar jag. Så nu gör jag mitt bästa för att lära mig att dricka Elektrakaffe (espresso eller latte)!

 Elektra

Kan inte bara denna vecka löpa lite snabbare mot helg?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt snygg är den men sist jag var hos er fick jag inget kaffe!!!

2007-01-05 @ 10:37:58
Postat av: Samuel

Va?! Fick du inte, det är ju katastrof! Kom tillbaka så åtgärdar vi naturligtvis det misstaget! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback