Årsdag och champagne

Igår firade vi tvåårsdagen av vår förlovning. Egentligen vet jag inte om man vanligtvis firar sådant där man väl har gift sig, men vi gjorde det! Jag tycker att man ska ta allt man kan tänka sig som är värt att fira i sin vardag och fira det ordentligt, man blir nog gladare då!

Var en sväng hos mina föräldrar och åt middag sedan när vi kom hem tog vi fram våra vackra graverade glads från
Efva Attling och skålade i champagne, Pol Roger (för de av mina läsare som ännu inte greppat det så är det som är understruket länkar...). Bubbligt och trevligt!

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Visst är en sån sak värt att fira, även efter man gift sig! Allt som går att fira med champagne är bra! ;)
Grattis på er!

Postat av: Jenny

Grattis!
Självklart ska man fortsätta fira! Vi firar årsdagen,förlovningsdagen och bröllopsdagen.*L*
Är själv sugen på Attlings glas.
Grattis ännu en gång!!!

2007-08-01 @ 16:07:21
URL: http://wagen.blogg.se
Postat av: Samuel

Tack så mycket!!!

2007-08-01 @ 18:58:38
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback