Chicago marathon

Igår var vi bjudna på middag. För det första är det alltid lika trevligt att bli inbjuden och sedan så är det naturligtvis extra trevligt att bli bjuden på middag. Att sedan maten var utsökt och lägenheten lika vacker som vanligt gjorde ju inte saken sämre. Supertrevligt och gott var det! Efter maten spelade vi kort. En omgång Chicago. En riktig maratonomgång måste jag säga. Tog ungefär fyra timmar innan någon hade vunnit, tyvärr var det inte jag. Jag fick väldigt dåliga kort måste jag säga, iofs så får jag nog medge att jag hade taktiska brister men dessutom fick jag verkligen superdåliga kort. Det var detta till trots riktigt roligt!

Idag var vi iväg till tvätthall och handtvättade och vaxade den ena bilen (den vi hoppas att bli av med). Fy vad jobbigt det var!!! Sedan har vi dessutom kollat upp hemförsäkringsbolag i Frankrike.

Helgen har varit kort, hoppas nästa vecka upplevs som lika kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback