Hatkampanjen mot BR-Leksaker fortsätter!

Jag har just mailat till BR-Leksaker. Vad som följer här är en något redigerad kopia av detta mail:


"Hej!
Igår kväll var vi och handlade födelsedagspresenter åt en kille som fyllde år. När vi höll på att slå in de två varorona vi inhandlat kom en tjej, som höll på att dammsuga i butiken, fram till oss och på ett ytterst otrevligt vis ifrågasatte om vi verkligen hade handlat där. När vi upplyste henne om att vi hade gjort det och dessutom påtalat att vi hade kvar kvittot i påsen sade hon bara "Det såg inte ut så...". Vad är det för sätt att behandla betalande kunder? En ursäkt hade varit på sin plats!!!

Jag vill med detta mail uttrycka min totala bestörtning över denna tjejs beteende. Hur någon som beter sig så otrevligt mot kunder kan få anställning i en butik är ett mysterium för mig. Jag föreslår att ni skickar er personal på en kurs i hur man bemöter kunder!

Med vänlig hälsning
Samuel"

Dessutom måste man ju undra - varför skulle någon som handlat något i en annan butik gå in i denna vidriga butik och använda deras gräsliga papper? Papperet var verkligen fult, så fult att vi vände på det och slog in paketen med den vita baksidan utåt. Vidare undrar man hur någon vars arbete är att sälja barnleksaker och dammsuga i butiken fungerar? Ok, människan saknar antagligen någon högre utbilning men någon form av uppfostran borde hon ju haft!

Nu manar jag ALLA till bojkott!!!

Kommentarer
Postat av: yasmine

jag har antecknat hatkampanjen i min agenda!!! Nu jävlar ska de få se!! Ner med BR! Man behandlar inte betalander kunder så där!!

2007-07-22 @ 02:15:11
Postat av: Samuel

Det är bra!!! You go girl!!!

Postat av: Johan

Jag ställe oxå upp! Självklart! Upp till kamp! :P
Jag har alltid tyckt att BR Leksaker verkar vara ett mycket oseriöst företag...

2007-07-23 @ 22:08:10
URL: http://jonahs.blogg.se
Postat av: Samuel

Tack, det behövs många i denna kamp!

2007-07-23 @ 22:37:24
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback