Mitt liv som TV-kändis

Imorse och nu under kvällen har jag figurerat i nyhetssändningar. Inte första gången lokalt men jag tror att det är första gången jag figurerar över hela landet. Till de många unga som jag gissar tror att de saknar begåvning och tror att det enda sättet för dem att känna tillfredsställelse är att vara med i tv kan jag säga - nä, det är inte speciellt, skaffa er en utbildning eller gör något annat ni verkligen brinner för ty det är så man blir en lite lyckligare människa och kanske också en lite bättre sådan.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

TV?! Va? Hallå? Vad, varför, hur? Jag vill se!!!
Ps. läs UNT imorgon! då kommer även en annan medlem av familjen E, den yngre generationen, att figurera i medierna.. Blev nyss telefonintervjuad. Hihi!

2007-07-10 @ 11:49:04
Postat av: Åsa.S

Åh, jag som inte varit hemma o kollat på tv... går det att se på nätet nu?
Förresten... jag är ganska nöjd med mitt "simple life" utan tv-medverkan! ;D

Postat av: Samuel

Hm, jag tror inte att det är helt lätt att urskilja mig, figurerar endast i bild utan att säga något i egentlig mening...

2007-07-14 @ 10:56:39
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback