Vi fortsätter att hata BR-leksaker

Kampen den går vidare! Jag uppmanar er som ännu inte sällat er till kampen att förena er med mig!

Jag har ännu inte fått något svar på mitt mail funderar jag på att författa ytterligare ett. Min tanke är följande: om man driver ett företag som är beroende av att folk med pengar köper ens varor anser jag att det minsta man kan göra om någon av ens kunder blivit illa bemött är att åtminstone svara på klagomail och ursäkta det inträffade! Jag anser vidare att man som kompensation borde skicka en blomma eller en korg med italienska delikatesser.

Tills jag erhållit min korg med italienska delikatesser tänker jag inte handla hos BR-leksaker!!! Jag uppmanar er alla att göra detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback