Ännu mera tanter...

Idag när jag skulle hem från jobbet regnade det. Jag ville inte blöta ner min Guccikeps eller min Pradaväska så jag valde att gå med paraply i ena handen och cykeln i andra (jag drog cykeln, jag bar den inte för det hade varit konstigt). I en park var det en tant av årsmodell äldre som stoppade mig. Hon bar ett lustigt grönt oljerocksliknande plagg med matchande hatt. "Hallå där! Är det du som har ett trasigt paraply? Nä det är det inte, det var Fredrik, jag lovade honom ett paraply" sade tanten. "Ja, det vet jag inte vem det är..." svarade jag och gick.

Vad var det om?!

Kommentarer
Postat av: Johan

Det kallas senildement? kanske? jag vet inte... jag är inte ens i närheten av lika mycket läkare som ni är i din familj :PP men någongång kan man ju hoppas att man skulle kunna vara iallafall hälften.
jag vill träffas! kan vi träffas någongång nästa vecka??

Postat av: Samuel

Absolut! Det är bara höra av dig om vilken dag som skulle passa :)
Välkommen!!!

2007-07-03 @ 23:35:33
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback