Söndagsskola

Söndagsmorgonen spenderades tillsammans med Söndagsskolan som sänds i Sveriges Radio P4. Jag och maken deltog och åt frukost samtidigt. Vi var faktiskt inte alls så dåliga. Tyvärr var detta det sista avsnittet av denna ganska trevliga tävling.

image60

De ringde inte upp oss.


Igår var vi hos päronen och åt. Trevligt! Innan var vi ute vid vatten med hunden. Hon badade och hade skoj!

Jag har varit lite skadad ett tag nu. Trillade av cykeln tidigare i veckan. Väldigt otrevligt. Skadad i ett knä (sin), uppskrapade handflator (ffa höger), uppskrapad på underarmen (dx) och uppskrapad i midjeområdet (dx). Är på bättringsväg nu iaf.

Vår klättersparris har skjutit upp ett sparrisliknande utskott rakt upp i luften. På en vecka har det vuxit över en halvmeter. Sjukt snabb tillväxt!

Buffa!


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Vad arbetar du med eftersom du slänger dig med dx och sin? (jag hade fö glömt vilket som är vilket...)

Postat av: Samuel

dx (dexter) = höger
Jag arbetar med omplacering av tanter i Umeå. Haha nä, det gör jag inte alls...men tänk vad spännande jobb det skulle vara! Jag som har så mycket funderingar kring tanter liksom...

2007-06-15 @ 21:53:59
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback