Alla inlägg på A

Detta är inlägg 130 som jag postar på denna blogg. Egentligen har jag inget att skriva just nu, har nog bloggat lite väl mycket idag, har man inget vettigt att skriva borde man nog hellre låta bli. Men det gör jag inte!

Jag firar (att jag planterat om blommor) genom att äta
brownies (och nä, jag har inte bakat). Tyckte att jag nog borde lägga på mig lite, har gått ner över 2,5 kg på en vecka, så nu ska jag gå upp igen! Till det goda dricker jag i afton vatten. Oftast så är jag inte väldigt förtjust i vatten, men ibland så är det riktigt gott!

I alla mina inlägg idag har börjat på bokstaven A. Imorgon får vi se om de börjar på B, skulle inte tro det, men nog vore det lite underbart krystat och onödigt, men på ett skönt vis.

Nu ska jag se om jag kan lyckas programmera dvd-spelaren så den spelar in 24 imorgon.

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Jag kan buda ver ett par chipspåsar som hjälp på traven! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback