Arla morgonstund och melodifestivalsfjasko!

Oj vad jag är uppe tidigt! Egentligen tror jag inte riktigt att jag är vaken ännu, det känns inte riktigt så. Väntar på att Elektra ska bli varm så jag kan göra en latte åt maken. Mitt tevatten är redan varmt.

Tänk att en så dålig låt vann i melodifestivalen igår. Det är riktigt illa. Jag förstår faktiskt inte hur folk kan ha så dålig smak. Hoppas att låten kommer sist när den tävlar i Finland! Hoppas de blir utbuade och utskrattade! De borde straffas för att ha gjort en sådan dålig låt och alla som röstade på den borde straffas ännu hårdare! Till nästa år så borde det vara en mer noggrann kontroll av vilka som tillåts rösta. Får klura ut något bra system, kanske något test eller urvalsparametrar (IQ och smak exempelvis eller högskole- alt. universitetspoäng). Resten av pöbleln kan rösta i andra val (politiska etc) så kan vi andra rösta när det gäller viktiga saker, som melodifestivalen. Hm, får väl erkänna att jag inte röstade alls igår så egentligen borde jag inte få klaga, men jag gör det iaf! Ska alla FÅ rösta så borde det vara gratis, för när det gäller sådant har jag en tendens att vara aningens snål (eller sparsam som jag tycker om att kalla det).

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej vännen,
saknar er. Höras lite kanske? Speciellt om du också är vaken i denna allra morgonstund?

2007-03-11 @ 08:53:12
Postat av: Johan

Då är min fråga, varför är du vaken 0445???

Postat av: Åsa.S

The Ark är ju KALSBRA ju!!!!!
Fast jag har ju faktiskt inga högskolepoäng, så min åsikt räknas väl inte... ;/

2007-03-11 @ 11:01:37
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Samuel

Anne, jag somnade på soffan... men absolut höras lite! Saknar er också!

Johan, körde maken till flyget som gick tidigt.

Åsa, det behöver inte vara högskolepoäng, kan vara ett smaktest också. Klart din åsikt räknas (bara inte i denna fråga, hehe jorå, klart den gör...).

2007-03-11 @ 11:49:37
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback