Avbön och trafikhändelser

Hm, jag kanske borde be om ursäkt för mina hårda ord idag.  Klart att folk får rösta som de vill i melodifestivalen (önskar bara att de kunde rösta rätt...). Klart att folk får blogga om vad de vill (önskar bara att jag kunde sluta att klicka mig in i olika bloggar bara för att mötas av samma skit i så många). Hm, blev väl kanske inte riktigt någon bra ursäkt det där, får stå för vad jag skrivit tidigare istället, mycket enklare så. Här är några bloggar jag gillar: Jonhas, Annes liv, Glansig yta, Yasmine80 mfl.

Imorse när jag körde maken till flyget var det riktigt nära att jag körde på en ekorre på motorvägen. Viltstängsel fungerar visst inte för att hålla små djur borta från vägen, vilket iofs inte var någon överraskning. Det var lite obehagligt. Dels hade det ju varit lite beklagligt att ha dödat det lilla djuret och dels hade det ju varit mycket besvärligt med blod och snusk på bilen. Sen var det nära att jag kanade av vägen vid en avfart, var mycket halare än vad jag hade räknat med. Man vaknar verkligen när det nästan händer jobbiga saker i trafiken. Med tanke på att klockan var drygt fem på morgonen så var det nog bra att jag vaknade lite.


Kommentarer
Postat av: Johan

ah, det känns bra att bli omnämnd i din blogg ;-)
Jag kan ju hoppas detta drar lite fler läsare dit, jag har ett antal trogna besökare... men jag har bara koll på en av dom *haha* det är lite roligt. det är alltså folk som läser det jag skriver utan att kommentera det. det är spännande.

Jag utlovar en syrlig kommentar av ESC när den väl börjar närma sig. Det ska bli kul ;-) Jag tycker någon borde inse min ärliga syn på tillvaron i de här fallen och anställa mig som reporter. någon??? :-))

Postat av: Samuel

Hehe jag vet väl inte om ett omnämnande på min blogg drar fler läsare till din blogg eftersom jag inte har så många, men för mig gör det faktiskt inte något. Jag skriver inte för andra (eller klart jag gör det eftersom jag postar i ett offentligt forum) ffa skriver jag för min egen skull, för att jag tycker det är roligt. :)

Håller med om att det är lite spännande att folk som man inte alls vet vilka de är läser. Vem vet, kanske självaste kungen läser. Rent teoretiskt skulle det kunna vara så (om man bortser från att han inte kan läsa).

Ser fram emot Part III med ESC :)

2007-03-11 @ 20:39:58
URL: http://samuels.blogg.se
Postat av: Johan

haha... han kanske får silvia att läsa våra bloggar för sig? det vore ju minst sagt spännande! *vinkar* hej Calle! Vinka tillbaka nästa gång vi ses :-)

Men du Samuel, borde vi inte hitta på något snart? Jag har insett att jag har sjukt tråkigt. Let's do something!

2007-03-11 @ 20:46:39
URL: http://jonahs.blogg.se
Postat av: Samuel

Åh så kanske det är! Om det är så att någon läser detta för dig kungen så vill jag bara meddela att jag tycker du verkar puckad och att du borde abdikera för demokratins skull!

Absolut! Var evigheter sedan vi sågs ju!!!

2007-03-11 @ 21:02:00
URL: http://samuels.blogg.se
Postat av: Åsa.S

Kul att du gillar mig.... eller min blogg i alla fall! ;D

2007-03-11 @ 21:28:06
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Samuel

Dig känner jag ju inte, men om du är som din blogg ungefär så gillar jag dig, för jag gillar ju din blogg! :)

2007-03-11 @ 21:56:51
URL: http://samuels.blogg.se
Postat av: Johan

Jaha... ni känner inte varandra? va spännande :-) Blogg-bekanta helt enkelt! :-)

Ja, när sågs vi sist Samuel, haha, det va där i höstas, eller somras... oh shit. way long ago! vi fixar!

Tycker du förresten att kungen borde abdikera för Vickans skull eller för att vi ska införa ett presidentskap i Sverige? Jag tycker vi ska ha en president. och han ska heta Johan. Dvs,vara mig *lol*

2007-03-12 @ 07:32:23
URL: http://jonahs.blogg.se
Postat av: Samuel

Johan, det var nog på sommaren väl? Vill minnas att vi satt ute och åt...

Jag tycker att kungen ska abdikera för demokratins skull! Att ärva ett ämbete (eller vad det nu är vi betalar hon massor med miljoner för) är inget som jag tycker går att förena med en modern demokrati! Bort med kungen!!! Jag vill ha en smart och vald person på den posten. Johan for president är allt jag har att säga!!!

2007-03-12 @ 11:05:12
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback