Avståndet mellan fötter och mage samt bloggirritation

Har just varit på långtur med hunden, vi blev väldigt leriga båda två. Tur att mina fötter är lite längre från magen än vad hennes är, hon blir alltid väldigt smutsig om magen när det är dåligt väder, det blir inte jag. Avsåndet mellan fötter och mage vekar vara avgörande när det gäller hur smutsig man blir av att traska i gyttja.

Vad är det folk håller på med just nu? Många (ffa yngre individer i tonåren) traskar runt med mjukisbyxor. De verkar betrakta detta hemma- och träningsplagg som en del i deras vardagsmundering vilket jag anser måste betraktas som synnerligen dåligt omdöme. Ser riktigt sunkigt ut! När jag ändå håller på att spy galla över saker så måste jag ju klaga lite på alla dessa bloggar som bara handlar om vad H&M fått in, vilka fula lågbudgetskor man funderar på att beställa från nätet och töntiga cernitlerasmycket man tillverkat själv med material köpt från Panduro! Suck! Så ofantligt trist! Jag läser några bra bloggar som handlar om människors vardag, människors åsikter om saker som sträcker sig lite längre än lågbudgetmode och annat trams. Man skulle lätt kunna tycka att jag kastar sten i glashus eftersom min egen blogg inte är vidare spännande och mest handlar om saker jag är irriterad över. Och kanske kastar jag faktiskt sten i glashus, men det måste man väl få göra ibland? Lämna gärna en kommentar om du vet en blogg som du tror att jag skulle gilla!

Nu ska jag ut och leta efter en passande blomkruka till
klättersparrisen.

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Det var väl inte sten i glashus! Har inte hittat varken H&M-plagg eller cerenitlere-smycken i din blogg än... :D
Gillar ju din blogg ju!

Postat av: mamma

Försökte kommentera din blogg. Blev censurerad som misstänkt "spam". Nytt försök. Tänk om de människor som intresserar sig för H&M och Pandurolera är ädla människor lika Karl-Bertil Jonson och skickar pengar som blir över av deras lågpriskonsumtion till Amnesty eller Läkare utan gränser!

2007-03-11 @ 19:50:32
Postat av: Samuel

Åsa, tack! :)

Mamma, ja, det vore ju väldigt fint om det var så, men då kunde de ju blogga om välgörenhet istället, hade jag tyckt varit mer intressant!

2007-03-11 @ 19:55:56
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback