Bokhyllekval

Tisdag. Fortfarande inte helt frisk, men jag tror jag mår bättre. Dock är vetskapen om att jag inte är helt frisk något som liksom ligger och gnager och nästan gör mig mer sjuk än nödvändigt, hade jag inte åkt in och tagit massor med tester hade jag säkert varit helt frisk nu. Mår lite illa och har lite ont i huvudet, man nja, det blir nog bättre imorgon. Hade tänkt försöka gå till jobbet, får se hur det går.

Var och tittade på bokhyllan som vi beslutat oss för igen, har ännu inte hunnit planera hur många delar vi ska ha etc. Dock började vi bli lite osäkra, hyllan i sig är helt underbar, konceptet är lysande men nja, är inte alls säker på att uttrycket passar med övrig inredning. Mycket svårt det där. Nu måste vi klura ut något annat, se om vi kan hitta någon annan hylla som vi gillar. Har börjar spana lite på mattor också, det är kanske lättare.

Idag dammsög jag lite här hemma, soffan var en riktigt besvärlig möbel, var nog lite väl länge sedan någon dammsög den, tog säkert 45 minuter att få den tämligen hårfri. Det är ett under att det finns någon hund kvar med tanke på hur mycket hår hon lämnat i soffan.

Nu ska jag googla bokhylla och se om jag hittar något annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback