Detta har hänt...

Uppdatering:

Var ute och sprang för första gången i vår. Grundade innan med en stor härlig bit prinsesstårta, tyckte jag var en bra idé! Det var inte så skönt att springa som jag hade tänkt att det skulle vara. Tidigare när jag sprang, vilket var innan det blev vinter, upplevde jag känslan efter en löprunda som trevlig...denna gång var det bara jobbigt!

Har fått ett större rum på jobbet, ska flytta in i det på måndag. Har fått högre lön, eller löfte om högre lön, höjs från april. Har inte fått någon stämpel! Jag har vid ett flertal tillfällen efterfrågat en stämpel, men tydligen får jag ingen. Får ta och köpa en för mina egna pengar, vilket jag tycker är skit! Men jag bara måste ha en stämpel! Det är roligt att stämpla, det går snabbare än att skriva och ffa man är viktig om man stämplar. Många viktiga människor har en stämpel, skulle jag gissa, och jag har ingen vilket således skulle kunna göra mig oviktig och det tycker jag är skit! Har fortfarande inte kunnat fatta ett bra beslut ang. bokhylla och det är väl inte direkt skit, det är bara lite segt. Har hittat en lägenhet i Paris som jag väldigt gärna vill ha, det är verkligen inte skit!

Igår var vi ute och åt. Idag körde jag bil till en ganska trevlig butik och det köptes presenter. Imorgon ska vi på kalas, det ska bli trevligt.

Har suttit och försökt göra ett visitkort till hundklubben i Photoshop efter en mall, det var lite klurigt...


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Har du fått provsvaren än? Jag antar att du mår rätt så bra om du ger dig ut och springer.

Postat av: Anonym

Ja just det, har jag inte skrivit något om det? Jag har fått svar att jag inte har något alls... rätt skönt men samtidigt frustrerande, man vill ju liksom veta vad man haft som gjort en dålig. I mitt sjukintyg stod det bara: Virusinfektion med leverpåverkan.

Men jag mår prima :) Ska dock tillbaka om någon vecka (om två kanske det var) och ta ett nytt för att kolla så att allt gått tillbaka till det normala.

2007-03-26 @ 11:59:19
Postat av: Samuel

Det var jag som skrev det där...om det inte framgick.

2007-03-26 @ 16:43:46
URL: http://samuels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback